محبان

وبلاگ هیئت محبان علی بن ابیطالب ایلام

محبان

وبلاگ هیئت محبان علی بن ابیطالب ایلام

آخرین اخبار هیئت

سلام

آخرین مراسم هیئت محبان

دیشب در شب شهادت امام چهارم در منزل یکی از اعضا منتخب شورای شهر برگزار شد

مداح این مراسم آقای حسینی از اراک بودند.

سی دی مراسمات محرم حاج اسلام میرزایی هم در حال عرضه در موسسه ی صوت الحیدر است

آدرس:ایلام میدان ۲۲ بهمن جنب پست شهید قندی

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد ابوطالبی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ http://janamhoseyn.blogfa.com

با عرض سلام:
شما نوشتید عکس ومداحی از حاج اسلام ولی هیچ چیزی نیست.اگر زحمت نیست این cd حاج اسلام میرزایی را برای ما به این آدرس بفرستید:اصفهان خیابان سجاد خیابان شهید خلیلی کوچه شهیدان اعلائی پلاک ۳۱منظورم از cdحاج اسلام cdمحرم۸۵هست.سلام ما را هم به حاجی برسانیدو بهش بگویید کارش خیلی درسته...
التماس دعا

مخسن چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ

یا زهرا

خودم دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

بابا به این سایت یه سر و وضعی بدین

محمد ابوطالبی سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ http://janamhoseyn.blogfa.com

با عرض سلام:
من همان محمد هستم که یکبار دیگر مزاحم شدم.
سلام ما را به حاجی رساندید.
به حاجی بگویید ما نوکرشیم.اگر می شود بگویید که اصفهان کی برنامه دارند که من بروم البته تا حالا ۳بار در مراسماتش شرکت کرده ام.
انشاا... امام حسین دست همه ی ما را بگیرد.
اللهم الرزقنی شفاعتآ حسین یوم الورود.انشاا...


من نوکر همتون هستم...

محمدرضاملک حسینی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

لطفاعکس های منومهدی یعقوبی هم بزارین تو

مجتبی نیازی -سپیدان -استان فارس یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت همه بچه هییتی های خوب ایلام
از شما خواهش داریم گلچین هایی از مداحی حاج اسلام میرزایی را بر روی سایت بگذارید.متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد